שירות לקוחות

service_phone

נובולוג הינה חברה ממוקדת לקוח, בעלת צוות מקצועי ומיומן המספק שירותים הן למגזר הפרטי הכולל את
בתי המרקחת הפרטיים ורשתות הפארמה והן למגזר המוסדי המתמקד בשירות לחברות הרב-לאומיות,
משווקים מקומיים, קופות החולים, בתי החולים ומוסדות מובילים.

כחלק מתפיסת השירות ומשאיפה ורצון להיות בחזית הטכנולוגיה, נובולוג פיתחה פורטל שירות לקוחות אשר דרכו ניתן לקבל מידע 24/7 אודות בירורי מלאי, מצב אובליגו, פניות לקוח העתקי תעודות, דוחות כספיים ועוד.

גישה ישירה ומהירה זו מאפשרת לבתי המרקחת לקבל מידע ON-LINE מכל עמדת מחשב או טלפון סלולרי.

אמנת השירות של נובולוג

זמינות השירות

מוקדי שירות הלקוחות מאפשרים ביצוע הזמנות שוטפות ודחופות לאורך כל שעות היום;
הזמנות מתקבלות באמצעות B2B (הזמנות בתקשורת), טלפון, פקס או מייל.

משלוחים

משלוחים יומיים – הפצה ע"פ ימי הפצה קבועים, בכל הארץ

משלוחים דחופים – הפצה בתוך 3-5 שעות, בכל הארץ

הצלת חיים – הפצה מיידית 24/7, בכל הארץ

במקרים של הצלת חיים מוקד יעודי אנושי זמין בכל ימות השבוע 24 שעות בטלפון 08-6604444

פורטל לקוחות

לקוחותיה של נובולוג יכולים להיכנס באמצעות האינטרנט ולקבל מידע בזמן אמת 24/7 ע"י הקשת שם
משתמש וסיסמא לפורטל יעודי עבורם. בפורטל הלקוח יכול לעקוב אחר הזמנותיו, האובליגו המאושר לו,
שיעור ניצול האובליגו, מצב חשבונו, ניתוח קניותיו וכד'. השקת הפורטל מקלה על לקוחותינו לקבל את
המידע המדויק, הספציפי להם ובכל רגע נתון מבלי לבזבז זמן יקר.

איכות השירות

החברה מבצעת סקרי שביעות רצון פנימיים וחיצוניים. לאחר ניתוח המשוב, נובולוג מבצעת חקר
ביצועים ובודקת את תהליכיה על מנת לשפר את רמת השירות ואבטחת האיכות לכלל לקוחותיה.

Top